Įstatymai

Aš apie dviratininkus 😀 Visi jau viską pasakė, nėra ko pridurti. Seimas, beje, jei iš tikro rūpintųsi dviratininkų gyvybėmis, tai uždraustų dviračius visiškai, rengtų masines kratas dviračių surinkimui ir naikinimui, o dviratininkus sodintų į kalėjimus – jei jau nesirūpina savo gyvybe ir sveikata…
Beje, jei valstybė šitokiais kinietiškolemputiniais būdais rūpinasi mano sveikata ir gyvybe – kodėl aš turiu mokėti už gydymą, jei gydausi įstaigoje, išlaikomoje už mano pinigus?! Mįslė! Vienok… 😀
Ir dar – pagal statistiką, tai vairuotojų žūva dar daugiau! Ar nepadidėtų jų saugumas, jei kiekvienas vairuotojas ant mašinos uždėtų po vėliavėlę, po kokį melodingą garsinį signalą, ant kaktos lemputę o ant riešo – dviratinį skambutį? 😀
P.S. Nesakau, kad žinau, bet, mano durna galva, tai tą lemputinį įstatymą priėmė taip: prisiminė seimūnai, kaip jiems varguoliai su dviratukais maišosi po leksusų ratais, tai ir nutarė pagąsdint… Ko jie lenda į akis žmonėms?! Kažkaip taip spėliočiau.
P.P.S. Įstatymą visiškai legaliai policija viešai nutarė pažeidinėti! Dzin jiems taisyklės, vat nebaus dviratininkų, nes jei geri, o įstatymai – nieko, palauks 😀
P.P.P.S. Ačiū policijai už supratingumą. Nuoširdžiai.

Parašykite komentarą