Mobilių operatorių planų gerumas ir gerinimas

Kažkodėl operatorius neribotų pokalbių ir sms planą vadina labai geru.
Kvepia melu. Tai yra, vadyba 😀
Man nereikia to, ko nevartoju. Krautuvėj gi neperkam duonos tik tam, kad turėtumėm daugiau ir paskui išmestume?
Tai kam man neriboti pokalbiai, jei visą gyvenimą telpu į 100 minučių?
Kam man neriboti sms, jei užtektų 100?
Tik 1 GB tai išnaudoju. Bet jo man užtenka!
Bet operatorius neduoda tokio plano. Arba sms atskirai ir brangu, arba interneto tik ant juoko.
Mielai mokėčiau mažiau, už tą, ką suvartoju, ne už tą, ką teoriškai galiu suvartot.
O dabar esmė: mano visi abonentai užsienį prašneka 0 min. Išsiunčia 0 sms ir išnaudoja 0 kb. Ir operatorius ruošiasi man atpigint tai ko nereikia, už tai imdamas ryškiai daugiau!
Ir net plano su 1 GB neliko, nes 2 GB „geriau“.
Tai jei mano neterminuotas sutartis nutrauks, kaip grasino, aš pereisiu pas kitą melagį. Tiesiog iš principo.
P.S. Sutartis neterminuota, nes pagailėjot saldainiuko, kad pririštumėt. Savo samsungais viliokit tuos, kas neturi interneto arba aparatą naudoja įvaizdžiui 😉 Beje, ir kainos pas operatorius didesnės net negu pas kitus lietuvių verslininkus 😀

Reklama

Parašykite komentarą

