Tėvų susirinkimai

Tėvų susirinkimai mokyklose tik sunervina. Kiekvieną kartą.
Šį kartą „renginiai“. Mokyklos prikuria nesąmoningų renginių, į kuriuos net patys mokytojai rimtai nežiūri. Varo vaikus varu, nes „projektai“ ir „socializacija“ „ugdymas“ ir „tėvų dalyvavimas“. Jei paprastai – aprimetinėja, kad dirba ir švaisto savo ir kitų laiką veltui. Na, gal būsimam jaunajam politikui ir pravartu pilstymas iš tuščio į kiaurą, bet normaliam vaikui kam?
Kodėl per pietų pertrauką vaikai ne valgo, o dalyvauja susirinkimuose? „Tai po pamokų jie neis, nes neįdomu“ – patys mokytojai supranta, kad neįdomu, betgi kas jiems!
Labai norėčiau, kad po pamokų būtų būreliai, ar kitaip pavadinta veikla, kur vaikai ko nors išmoktų. Ne apsimetinėt dėl „projektų“ o kažko tikro.
Kai prisimenu mokinius, užvarytus varu ant scenos ir deklamuojančius – skanduojančius kaip išmoko darželyje – man baisu. Klaikuma! Menas po prievarta – čia yra jauno žmogaus žalojimas.
Nu, bet jei mokykla neturi nė vieno mokytojo, kuris sudomintų bent kelis vaikus poezijos deklamavimo meno, tai ką, suvarys krūvą ir bus menas?!
Kažin, ar pagal naują įstatymą gali atimt vaikus iš mokyklų už meninį smurtą?

Advertisements

2 responses to “Tėvų susirinkimai

  1. x16 vasario 26, 2017 11:03 am

    Projektai ir renginiai mokyklai yra privalomi – išmislai iš aukščiau, pagal idėją skirti sudomint vaikam, bet veikia priešingai 😀
    Po pamokų būreliai vyksta, bet jiems vykdyti reikia ypatingų mokytojų, kurie medžiagą pristatytų ne kaip pamokoj (visgi, būrelis nėra pamoka). Deja, iš mano patirties, tokių mokytojų maža arba visai nėra – vis tos pačios pedagoginės normos arba aplaidumas (visgi, būrelis nėra pamoka). Net kai mokytojai yra pakankamai kompetentingi vesti būrelį, išvargę mokiniai tingi jame dalyvauti. Buvo atvejis, net ne vienas, kai chemijos būreliui buvo suruošta pora laboratorinių darbų, tik niekas taip ir neatėjo, ar pabijojo (kai kurie galvoja, kad būrelis – kaip neprivaloma pamoka), ar patingėjo iki sutemų sėdėt mokykloj.
    Dabar atėjo baisesnis meninio skaitymo mokymo metodas – intonacija visiškai primesta mokytojo, kai mokinys neturi laisvės savaip interpretuot tekstą 😀

    • scaniagti vasario 26, 2017 8:13 pm

      Ir šitas tęsiasi nuo sovietinių laikų. Viskas dėl išorės, dėl imidžo, dėl paukščiukų, dėl renginių skaičiaus. Kiekviena švietimo reforma gilina šitą duobę, nes kiekvienas ministras rodo darbą naujais projektais, naujomis programomis, naujais šūkiais… O visi senieji irgi lieka galioti 😀

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: