Tamo siautėja

Čia atsiverčiau vaiko dienyną, pažiūrėt, kaip mokosi.
Truputį neliko vietos mokyklai.

tamomo

4 responses to “Tamo siautėja

  1. grumlinas gruodžio 19, 2015 10:17 pm

    Kas tai “mokykla”?

    • scaniagti gruodžio 19, 2015 11:18 pm

      Nu tipo visiškai valdiškas švietimo sistemos dokumentas – mano vaiko dienynas.

  2. As gruodžio 22, 2015 4:41 pm

    UAB “Tavo Mokykla”🙂 kur čia valdiška?

    • scaniagti gruodžio 22, 2015 5:20 pm

      Aš, jei turėčiau teisę rinktis, tai mano vaiko dienynas, kuris yra visiškai „valdiškos“ mokyklos dokumentas, būtų popierinė knygutė. Visiškai valdiškoje mokykloje mane verčia naudotis besąžinių verslininkų „paslaugomis“. Man nafik nereikia privačių tarpininkų tarp mano vaiko valstybinės mokyklos ir manęs.
      Tegu privatininkai tyčiojasi iš privačių mokyklų vartotojų.
      Hau.

Parašykite komentarą

