Apie auklėjimą

Jei kas yra mokomas būti žmogumi, tas negali suprasti, ko yra mokomas, kol netaps žmogumi.
Štai todėl mums sunku paaiškinti, kodėl vienas mokytojas yra tikras, o kitas šiaip švietimo darbininkas dėl algos.

Reklama

3 responses to “Apie auklėjimą

  1. Rasa lapkričio 4, 2014 9:47 pm

    🙂 Seniai besilankiau pas tave, Scania 🙂 Taip, dar Egziuperi apie tai kalbėjo savo “Citadelėj“ :

    “Ir jei tu leisi veistis tarakonams, – man tarė tėvas, – tuomet rasis tarakonų teisės, kurios akivaizdžios. Ir atsiras giesmininkų, kurie tau juos pašlovins. Ir jie tau dainuos, kokia didelė tarakonų, kuriems gresia išnykimas, patetika.
    Būnant teisingam, – man tarė tėvas, – tenka pasirinkti. Teisingam arkangelui ar teisingam žmogui? Teisingam žaizdai ar sveikam kūnui? Kodėl turėčiau klausyti to, kuris atėjęs šneka man savo dvoko vardu?
    Bet aš jį gydysiu dėl Dievo, nes jis taip pat yra Dievo buveinė. Bet gydysiu nepaklusdamas jo troškimui, kuris tėra opos išreikštas troškimas.
    Kai būsiu jį apvalęs ir nuprausęs, ir išmokslinęs, jo troškimas pasidarys kitoks, ir jis išsižadės savęs buvusio. Ir kodėl aš būčiau turėjęs tarnauti sąjungininku tam, kurio jis pats išsižadės? Kodėl, pasiduodamas vulgaraus raupsuotojo troškimui, aš jam būčiau sutrukdęs užgimti ir pagražėti?
    Kodėl turėčiau stoti ginti to, kas yra, pasipriešindamas tam, kas bus? Ginti to, kas vegetuoja, pasipriešindamas tam, kas išlieka kaip galimybė?“

    • scaniagti lapkričio 6, 2014 9:54 pm

      Tavo komentaras gražesnis už mano įrašą! 🙂

      • grumlinas lapkričio 7, 2014 10:41 am

        Pakolkas tarakonų teiės prevalvuoja virš žmogaus teisių

Parašykite komentarą

