CC BY-NC-SA 3.0

Vienaip ar kitaip nutariau prisijungti prie Creative Commons licencijų.
Sako, jos Lietuvoje negalioja – na, bet maniškis tinklaraštis, garbė atsitiktinumui, yra ne .lt …

Kas galima? Kopijuoti, naudoti su nurodymais į šaltinį – bet nekomercijai.
Kodėl?
Rašau niekus visokius, ir man būtų gėda, kad kažkam tektų išlaudauti norint skaityti! Arba – kad perskaityti maniškes nesąmones – brautis per reklamą?!
Kažkaip nežmoniška 😉
O ir šiaip manau, kad būtent man negalima rašyti už pinigus.

O ir net nupurto, kaip pagalvoju – kad kažkas gali mano rašliavą naudoti reklamuojant, tarkim, telekomą… Fuuu… 😀

Reklama

6 responses to “CC BY-NC-SA 3.0

  1. Anonymous kovo 5, 2011 3:47 pm

    O ir šiaip manau, kad būtent man negalima rašyti

  2. scania gti kovo 5, 2011 4:56 pm

    @Anonimiškas – sakinys ir ištrauktas iš konteksto teisingas 😀 Šitiek laiko rašau – ir, hmmm, kiek jau čia suprantančių mano nesąmones?! 😀 Ne iki galo suvokta idėja yra virusas 😉

  3. grumlinas kovo 5, 2011 6:33 pm

    Rusai blogeriai sako: “Аноним хуже пидораса“

  4. scania gti kovo 5, 2011 6:37 pm

    @Grumlinas – che, aš irgi anonimiškai rašau 😀

  5. grumlinas kovo 7, 2011 8:59 am

    Prisijungiau ir aš prie cėcėcė

  6. scania gti kovo 7, 2011 4:19 pm

    @Grumlinas – aha, mačiau. Man patiko ta idėja – „nekomercijai“.

Parašykite komentarą

