Po pokalbio

Pasibėdavojo geras pažįstamas, kad daug pinigų išleidžia parduotuvėj.
Sakau aš jam – „rečiau į parduotuvę vaikščiok“.
Tučtuojau su niekino mano patarimą: „jei daugiau pirksiu, nesutaupysiu, vis tiek tą patį…“
Tipo, durnai (net ne kvailai, o būtent „durnai“, pagal jo intonacijas) aš patariau 🙂
Pamanęs sau „nenori – nereikia“ užmiršau.
O jis po geeeero pusmečio pasakė, „o žinai, kai rečiau vaikštai, tai kartais ir išsiverti be ko nors – ir susitaupo ant nereikalingų dalykų“.
Mane pamokino 😀
O ką aš?
Ogi nieko.
Šypsausi sau ir galvoju, gerai, kai žmonės kalba tikėdami savimi 😀

Galvoju, gerai, kad amžinatilsį tėvukas išmokė smulkiai neaiškinti (bent jau kartais pavyksta). Pasakai esmę, jei protingas – supras, o jei kvailys – kam tau su juo kalbėti?! 😀
Paliko tėvukas ir kitų dovanų, bet ši ypač mėgstama.

4 responses to “Po pokalbio

  1. VYKINTA rugpjūčio 3, 2010 6:21 pm

    Labai šaunus patarimas. Tikrai. Aš pasinaudosiu 😉

  2. scania gti rugpjūčio 3, 2010 8:03 pm

    @Vykinta – į sveikatą 🙂

  3. grumlinas rugpjūčio 6, 2010 3:43 pm

    Svarbu, kad žmogus patikėtų, jog būtent JIS tai sugalvojo – juk tada jam šventė 😉

  4. scania gti rugpjūčio 8, 2010 4:06 pm

    @Grumlinas – iš esmės, tai juk tiesa 😀 Jei jau žmogus pats suprato, tai jau kaip ir jo mintis 😀
    O autorystė – bet tik, šalutinis požymis.
    Galų gale te šlovę pasiima bile kas, kad tik viskas vyktų, kaip aš noriu 😉

Parašykite komentarą

