Tai P8A ar P9A ar PHZ?!

Jokios mistikos – citroen XM dyzelinis variklis XUD 11 ATE yra… bent jau trys varikliai (su Bosh kuro sistema, su Lucas – dar tiek pat), tai P8A, P9A ir PHZ.
Kame skirtumas?
Pradėjau galvoti apie purkštukų keitimą, prieš ką darant smalsu paskaityti – kartais labai daug susitaupo 😉
O visiems išvardintiems motorams skiriasi purkštukų reguliavimas – 140; 150 ir 175 bar, o ir patys purkštukai lyg ir kitokių markių 😀
Brač – va sėdžiu sau šilumoj, mąstau; tai ką aš tokio turiu nusipirkęs?! 😀

 

 

Reklama

4 responses to “Tai P8A ar P9A ar PHZ?!

  1. grumlinas kovo 6, 2010 9:22 pm

    Sunkus tas traktoristo gyvenimas 😉

  2. scania gti kovo 6, 2010 9:27 pm

    @Grumlinas – pirmus trisdešimt metų sunku. Paskui – dar blogiau 😀

  3. grumlinas kovo 6, 2010 9:35 pm

    O jei dar << prisideda - "nu i nie govori, kuma..."

  4. scania gti kovo 6, 2010 9:47 pm

    @Grumlinas – na, << turi ir gerų dalykų - pvz, bikso rankinio trosai „BX all models“ 😀

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: