Žmonės mato ausimis

Kartais mėgstu rimtu veidu pasakyti ką nors priešingai, negu yra čia ir dabar 🙂
Tarkim – pjaustau pomidorus užkandai, ir sakau, kad smulkiai nepjaustysiu, bus gerai ir stambiais gabalais.
Žmonės pažiūri, kaip pjaustau, ir sako, kad jau jie tai pjausto smulkiai (tipo, ne taip, kaip aš) – na, žinot tą intonaciją 😉 Nors mano ir būna supjaustyta smulkiau 😀
Tokių eksperimentų būna ir daugiau, tai ir smagu, ir įdomu.
Žmonės mieliau mato paaiškinimus, nei naudojasi savo akimis 🙂
Na, gerai, tai tinka ir man 🙂
Pasaulis yra tai, ką mes jame matom 😉

Reklama

7 responses to “Žmonės mato ausimis

  1. stateless lapkričio 24, 2009 10:07 pm

    Hmm. Įdomu, įdomu.
    Reikės išbandyti ir man. :))

  2. scania gti lapkričio 25, 2009 3:20 pm

    @Tindyriushka – tik būtinai rimtu tonu, kad neįtartų pokšto 🙂

  3. yzyly lapkričio 25, 2009 4:19 pm

    Pas mus kompanijoje buvo vienas vadovas, kuris visada darydavo priešingai, nei jo paprašydavai. Pvz. sakai, kad va yra toks ir toks popierius, pasirašykit. O jis tada priešingai – “nieko nepasirašinėju, kol neperskaitau!“. O jei sakai, paskaitykit ir pasirašykit , jis sakydavo – “neturiu laiko visokių popierių skaityti“. Tą perpratus, gerokai lengviau būdavo gauti tai, ko iš jo nori – tiesiog sakai priešingai, nei tau reikia 🙂

  4. scania gti lapkričio 25, 2009 4:30 pm

    @Yzyly – užbėgai į priekį 🙂 Čia apie tai, kad mūsų įpročiai yra mūsų valdymo prietaisai 😀
    Juk taip, kaip valdėte vadovą – tinka visiems? 😉

  5. grumlinas lapkričio 25, 2009 8:43 pm

    Na, aš savo generaliniamm tai sakau “pasirašyk nežiūrėdamas“. Ans ir pasirašo. Skaito tik paprašytas patikrinti. Su juo atvirkštaveiksmis netiktų

  6. Vaidotas lapkričio 25, 2009 8:56 pm

    Man tokie bajeriai tik su sūnumi praeidavo. Jei prašydavai, kad valgytų, tai jis nevalgys, bet jei aš jam pasakydavau, “kad aš čia vienas valgysiu, o Radviliukui neduosiu“ puldavo ir suvalgydavo ne tik savo porciją, bet ir į mano kibdavo.

  7. scania gti lapkričio 26, 2009 3:37 pm

    @Grumlinas – generalinis generaliniui nelygu 😉
    @Vaidotas – su dukra irgi praėjom šitą etapą 😀
    Pagalvojau dar apie matymą ausimis – tarkim, atrodo koks nors dalykas visiškai blogas, keliantis blogus jausmus. Paskui kas nors pasako, kad čia taip ir turi būti, nes (…) ir tas pats dalykas, ką tik atrodęs blogas, ima atrodyti geras – ir spalvos gražios 😀

Parašykite komentarą

