Autorinės teisės ir reklama

Autorinės teisės ir reklama – du pažangos stabdžiai. Kas, kad verslo varikliai 😀

Reklama

3 responses to “Autorinės teisės ir reklama

  1. grumlinas spalio 15, 2009 8:58 pm

    Na, nuoautorinių teisių yra copyleft vaistukai, o nuo reklamos – “just ignore“ būsena 😉 Dėl manęs abu šitie verslo varikliai tuščiai sukasi

  2. sistem spalio 16, 2009 7:18 am

    Patentus dar pamiršai, nuo kurių vaistų kol kas nėra ;]

  3. scania gti spalio 17, 2009 2:01 pm

    @Grumlinas – yra įstatymas, yra apstatymas 😀
    @Sistem – patentus šiame kontekste priskirkim „autorinėms teisėms“ 😉

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: