Komentarai
- Romas apie Pigi darbo jėga, investicijos ir šiaip
- scaniagti apie Pigi darbo jėga, investicijos ir šiaip
- Romas apie Pigi darbo jėga, investicijos ir šiaip
- as apie Grigeo istorija
- scaniagti apie Toks ESO juokutis
- scaniagti apie Pigi darbo jėga, investicijos ir šiaip
- Romas apie Toks ESO juokutis
- Romas apie Pigi darbo jėga, investicijos ir šiaip
- scaniagti apie Nostalgija
- x16 apie Nostalgija
- grumlinas apie Žiemos išvarymas atbulai
- scaniagti apie Grigeo istorija
- grumlinas apie Grigeo istorija
- TUMBLR 2015 | dušimtaidevyni apie Variantai
- TUMBLR 2014-06-2014-12 | dušimtaidevyni apie Organizuojama mokytojų refleksija
Tinklaraščiai
Kategorijos
Blog Stats
- 69 631 hits
O, koks vokiškas! 🙂
@P.H. – tebūnie vokiškas 😀 Epitetai netrukdo 😀
Kiekvienas blogas atsiliepimas apie Citroen – truputėlį mažina kainą tos mašinos, kurią pirksiu 😀
Vokiečiai, beje, irgi moka gaminti mašinas – BMW.
Tarp kitko, net BMW turėjo hidropneumatinę pakabą, tiksliau, pusę pakabos 😀
BMW – ne fokiška mašina, o bavariška 😉 Pavadinęs tikrą bavarą fokiečiu, rizikuoji gauti alaus bokalu galvon 😀
O santechniką turi ir mersas (kažkokią saviveiklę, todėl neypač ferą), ir rolsroisas (licenzinę iš citroen)
Sumažins tau blogi, sulauksi… 🙂 Skaitei, kokie žmonės ten GERUS atsiliepimus taško? Direktoratas grynai
@Grumlinas – viskas, taisau savo klaidą dėl BMW kilmės! Bavarų! 🙂
Dvi mašinas mačiau su hidropakaba – BMW ir mersą. BMW savininkas džiaugėsi, merso turėtojas skundėsi ir visaip keikėsi 😀
@P.H. – direktorato žodžius žmonės jau pasąmonės lygmenyje verčia priešingai 😀
Na, tai 2008 metų modelis, dar brangus. Va, kai pradės įpirkti paprastesni žmonės – tada ir atsiras tikroji modelio šlovė.
Citroenas direktoriams netinka: C6 brangus, o ir jo prestižas menkesnis už BMW. O C5 – antras modelis gamoje, irgi ne prestižas 😀
Beje, sunku tikėtis blogų atsiliepimų tinklapyje, kuris sukurtas pagyroms 😀
sudomino mane ta hidropakaba ;] kas per “navarotas“???
@Giedrė – įprastai mašinos „pakabintos“ ant spyruoklių, citrusai – ant hidrocilindrų. Nes bo tepalas nespūdus, tai prie hidrocilindrų prijungtos sferos, kuriose yra po guminį kamuoliuką, pilną suspaustų azoto dujų – kamuoliukas atlieka spyruoklių vaidmenį. Čia konstrukcija 🙂
Teorija – sferos pasipriešinimas netiesinis, kietėjantis nuo apkrovos. Skirtingai nuo spyruoklių. Ką tai reiškia? reiškia, kad automobiliui „pakabinti“ galima su žymiai minkštesne pakaba.
Papildomi pliusai – 1 pastoviai palaikomas aukštis, nepaisant mašinos pakrovimo, 2 galima tiesiog iš kabinos keisti aukštį – pakelti mašiną blogame kelyje, ar nuleisti ant žemės, kad ratų blokatoriai netilptų 😀 3 nėra sudėtinga keisti ne tik aukštį, bet ir kietumą – jei jau ruošiesi važiuoti ramiai, tai kam trankytis per duobes?! 😀 Ar atvirkščiai – jei spaudi geležėlę – yra tam kietesnė pakaba 🙂
Patirtis – jei pats nekrapštai – mirtis tavo finansams 😀 Nors šis teiginys po truputį išgyvendinamas. Citrodaktarų daugėja, yra dar ir citrokolegų, bei pilna citroforumų.
O ir audinės naujos oi nebe pigiai patarnaujamos 😀
Dėl auwdzinių – kaip išsireiškė pažįstamas awdzinistas, pats nemažai jas krapštantis: “Awdzi remontuoji ne tiek brangiai, kiek dažnai“
@scania – nu skamba tai labai gerai 🙂 ačiū už apšvitą.
o kai jau būna bėdų su citrodaktarų sąskaitom, belieka imtis citramono 😀
@scania et grumlinas – taip girdėjau, kad nors ir fiokiška kokybė tačiau audinių eksploatacija atseina nepigiai
@Giedrė – apie audi patarimų teks ieškoti kitur, mes su Grumlinu toje srityje – tik nuogirdas žinom 😀
oi, ačiū, man apie audi patarimų ir nereik ;] yra kam papasakot 😀 kuo toliau tuo labiau tėvas nusivilia šia marke, tai ir bumba pastoviai 😀
@Giedrė – va, tokių kalbų girdisi, ir vis dažniau 😀
-› Giedre – tai ir tas pažįstamas awdzinistas keikia naująsias awdzi, kurios prarado senųjų šimtinių kokybę