Šešėliai su langais

Kaimyno padaryta nuotrauka.
Šešėliai – su langais. juk ir šešėliams reikia langų į pasaulį.

Reklama

13 responses to “Šešėliai su langais

  1. Vilma gegužės 13, 2009 5:24 pm

    čia kartais ne Kėdainiai?

  2. scania gti gegužės 13, 2009 5:54 pm

    @Vilma – taip, sakė, kad Kėdainiai. Bet atrodo, kaip užsienis 🙂

  3. grumlinas gegužės 13, 2009 6:12 pm

    Liuks!

  4. Eugenijus I. gegužės 13, 2009 6:24 pm

    Tikrai i uzsieni panasu… tik, kad gatves svarios:D

  5. scania gti gegužės 13, 2009 6:31 pm

    @Eugenijus I. – kažkaip maniau, kad vakarų Europa švari 🙂 Bent jau mano matytos Rytų Vokietijos gatvės – švarios iki blizgesio buvo 🙂

  6. Vilma gegužės 13, 2009 6:37 pm

    Kėdainiai labai super miestelis. buvau personalinėj ekskursijoj praeitą rudenį, tai likau labai sužavėta. labai tvarkingas ir gražus miestelis. man ta vieta matyta. ir kažkodėl (gal ir nusišnekėsiu), bet tas namas po kairei bordinės spalvos, man rodos, Viktorui priklauso 😀
    taigi nenuostabu, kad šešėliai turi langus, nes Viktoras U. taip sugalvojo :p

  7. Anonymous gegužės 13, 2009 6:39 pm

    Sienos neapipeckiotos kaip Vilniuj. Gražu.

  8. scania gti gegužės 13, 2009 6:45 pm

    Kėdainiuose buvau tik pravažiuodamas, ničnieko nemačiau 🙂 Bet nuotraukoje – tai švaru, ir neapipeckiota 🙂 Ir kitose nuotraukose gražu 🙂

  9. Elžbieta gegužės 13, 2009 7:54 pm

    o gimtasis miestas! Taip, viena iš priežasčių kodėl man patiko Kėdainiai buvo jo švara ir senamiestis. beje tas namas, kurio nesimato kažkodėl nenaudojamas, tačiau kiekvienais metais miesto gimtadienio proga jo languose pasakojama istorija. Kai paskutinį kartą lankiau buvo mediniai rėmai su sagomis ir inkilais o per vidurį politinė freska:D

  10. scania gti gegužės 14, 2009 2:24 pm

    @Elžbieta – šešėliai su langais, langai su istorijomis… Pasaka 🙂

  11. MariukasM gegužės 14, 2009 5:37 pm

    Kai paskutinį kartą buvau Kėdainiuose, man irgi ten patiko. Tik gaila, kad tada su oru buvo ne kaip.

  12. scania gti gegužės 14, 2009 6:17 pm

    @MariukasM – žiūriu, Kėdainiai daug pagiriamųjų žodžių sulaukė, net ir prastu oru gerai atrodo 😉

  13. Anonymous rugsėjo 28, 2009 8:18 pm

    bet tas namas po kairei bordinės spalvos, man rodos, Viktorui priklauso 😀
    taigi nenuostabu, kad šešėliai turi langus, nes Viktoras U. taip sugalvojo :p

    baik čia ikliedėt

Parašykite komentarą

