Plieno žirgelis

Plieno žirgeliui atėjo laikas sveikatos patikrinimui, tai buvau užsiėmęs 🙂
Palopiau kvėpavimo takus, (labiau – iškvėpimo :D), kraujotakoje panaikinau trombus, gydžiau kraujagysles, teko atlikti kosmetinę transplantaciją – ir komisija pripažino plieno žirgelį tarnybai tinkamu 🙂
Ir tuo pačiu paskaičiavau, kiek gi jau nulėkta nuo 2005 metų – ogi 82 270 kilometrų. Apytiksliai dienos vidurkis – 55,889946.
Jau ir mašinos kaina nesvarbi – maždaug pusė cento kilometrui 😀
Kuro nupirkau jau beveik penkias tonas… 8)
Remonto išlaidos? Nieko ypatingo: kelios granatos, dirželiai, įtempėjai, tepalai, keletas kompensatorių, salono ventiliatorius, valytuvų mechanizmas, padangos. Didžioji remonto dalis atlikta savomis rankomis. Pinigų neskaičiavau, tiesa pasakius 🙂
Išvada:
Kam išvada?!
Kad ir kaip skaičiuotum, važiuoti vis tiek reikės.

Reklama

17 responses to “Plieno žirgelis

  1. grumlinas balandžio 2, 2009 3:30 pm

    You are perfectly correct – bijai vilko – neik miškan. Neskaičiuoju, kiek man kainuoja Kibiruxas – svarbu, kad jis vežtų mane ten, kur man reikia. O mašina visada turi būti tokios techbūklės, kad užpylei kuro ir išvažiavai Paryžiun. Čia ten, kur Prancūzijoje, o ne palei Jonavą 😉

  2. cgedas balandžio 2, 2009 4:01 pm

    Pagarba darbščiarankiams:)

  3. MariukasM balandžio 2, 2009 6:16 pm

    Sutinku su Grumlinu. O jei dar mašiniukas limpa ir su juo smagu, tai kažkaip ir pinigėlių jam nelabai gaila.

  4. Vilma balandžio 2, 2009 6:45 pm

    a kokį čia žirgą turi? 🙂

  5. scania gti balandžio 2, 2009 6:52 pm

    @Grumlinas – na, nebuvau nei viename iš Paryžių 🙂 O reikės, bent į artimą 😀@CGedas – arba užuojauta neturintiems pinigų servizams 😀 😀@MariukasM – žinok, negaliu pasakyti, kuo patinka citrusas. Man jis nėra labai patogus – po poros valandų jau pavargstu, nėra nei labai greitas, nei idealiai valdomas. Yra net ir visai erzinančių bruožų 🙂 Bet dūšia jo kažkokia artima. Su juo negerai, bet be jo – dar blogiau 😀Ir kaip gali pykt, kai streikuojantis ABS daviklis pradėjo veikti T. apžiūrų kieme 😀

  6. scania gti balandžio 2, 2009 6:53 pm

    @Vilma – citrinukas XM 🙂

  7. Vilma balandžio 2, 2009 7:04 pm

    su tokia važinėja Algis Ramanauskas Greitai 😀

  8. scania gti balandžio 2, 2009 7:20 pm

    @Vilma – ir Šapranauskas kažkada turėjo 🙂 O senuose prancūziškuose filmuose visus stambius gumbus su XM vežiodavo 😀

  9. grumlinas balandžio 2, 2009 8:55 pm

    Kaip sako klubiokas Staska “Citroenai sukelia priklausomybę – neprasidėk!“

  10. grumlinas balandžio 2, 2009 8:57 pm

    Tiesa, dėl Paryžiaus – ans ir Radviliškio rajone yra 😉

  11. scania gti balandžio 3, 2009 5:25 am

    @Grumlinas – gavau ne tik priklausomybę, bet ir neišgydomą nostalgiją 85 biksiukui – su tuo tikru citroeno valdymu: posūkiai – ne svirtelė, o mygtukas, spidometras – besisukantis būgnas ir kiti puikumai 😀 Eeecchhhhh….

  12. grumlinas balandžio 3, 2009 9:04 am

    Jo, tie ByXeliai buvo kažkas iš Star Wars lygio. Mano Byxeliukas buvo jau ’89, bet ir jis kaltas dėl citroenligės sunkaus atvejo

  13. scania gti balandžio 3, 2009 9:24 am

    @Grumlinas – Star Wars + dieselpunk = 84’BX 😀

  14. grumlinas balandžio 3, 2009 11:12 am

    Taip, BXas tuoemt buvo dažnai lyginamas kaip nužengęs iš Star Wars ekrano. Jis taip pat buvo dentikėtas savo kampuotumu, palyginus su jau klasika tapusiu Citroen areodinamiškumu (DS, CX)

  15. scania gti balandžio 4, 2009 6:17 am

    Bet BX nebuvo neaerodinamiškas! 🙂 Jo Cx buvo pakankamai mažas 🙂 Reikės kada plačiau panagrinėti, palyginti su kitomis mašinomis 🙂

  16. grumlinas balandžio 4, 2009 7:54 am

    Sąvoka “aerodinamiškumas“ čia naudota daugiau apibūdinti pavidalui nei Cx koeficientui – apibrūžinto plytgalio stiliaus BXas pagal aerodinamiką nešė daugelį apvalainų gražuolių: šiaip ar taip jį projektavo Marcello Gandini (Lamborghini Miura ir Countach autorius), o jo Cx=0,335)

  17. scania gti balandžio 4, 2009 7:43 pm

    Na va, aš ir pats dažnai vietoj „apvalainas“ pasakau „aerodinamiškas“, o dabar nesusivokiau 😀Gėda man, gėda… 🙂

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: