Neramu dėl animacinių filmų

Kaip nebus neramu po tokio dukros pareiškimo:
– Aš keistas vaikas, neturiu išgalvoto draugo.

8 responses to “Neramu dėl animacinių filmų

  1. grumlinas sausio 26, 2009 4:05 pm

    Kodėl? Nebūtina turėti tų išgalvotų draugų, bet kažkokį išsigalvotą pasaulį gal ir reikėtų.Bet čia tik teoriniai samprotavimai, nes mano kūdikiui jau 25ti eina ir ji toli nuo manęs Jegypto šalyje.

  2. scania gti sausio 26, 2009 5:00 pm

    Na nesiruošiu dukrai draust ar liepti tokių dalykų, bet kad fantazija nėra stichiškai bujojanti – man kiek ramiau. Gal visi tėvai konservatoriai.

  3. Vilma sausio 26, 2009 5:16 pm

    scania, o žinojai, kad Karlsonas – to berniuko įsivaizduojamas draugas buvo? man draugė tai įtikinėjo kažkur prieš daugiau nei metus😀 ir dar, kai sužinojau, kad mano daugelis draugų turėjo išsigalvotus draugus, man labai ir net labai keista pasidarė. nes man nė minties vaikystėj apie tai nebuvo… aš tik šiaip bėgdavau iš namų draugų beieškodama🙂

  4. scania gti sausio 26, 2009 5:27 pm

    @Vilma – apie Karsloną žinojau, apie išgalvotus draugus – tik neseniai išgirdau🙂

  5. Laura sausio 27, 2009 5:43 pm

    Hmm, aš irgi išgalvotų draugų neturėjau. Man atgydavo žaislai, akmenukai lauke, gėlės, kalbėdavausi su gyvūnais, bet žmogiškų draugų neišgalvodavau🙂

  6. scania gti sausio 27, 2009 6:09 pm

    Kai bandau prisiminti savo vaikystę, lyg ir nekalbėdavau su niekuo. Anksti pradėjau knygas skaityti, fantazijoms kažkaip buvo vietos bendravime🙂

  7. Apytiksliai vasario 14, 2009 6:44 pm

    na aš irgi niekad neturėjau įsivaizduojamo draugo🙂 man net pati mintis keista. Dabar kai knygas skaitau, kuriose būna tie įsivaizduojami draugai, tai vis pagalvoju, kaip čia aš neturėjau, įdomu, kaip tokios knygos tiems, kurie turėjo įsivaizduojamus draugus?

  8. scania gti vasario 14, 2009 7:04 pm

    @Apytiksliai – mano draugai irgi buvo įsivaizduojami. Skaitau knygas su įsivaizduojamais draugais, bet, manau – pilnai tokių knygų nesuprantu😉

Parašykite komentarą

