Visų lietuviškų tinklaraščių naujausi pranešimai

Kačių lopšių autorius CGedas pasinaudojo blogger galimybe rodyti naujausius RSS ir sukūrė „Visų lietuviškų tinklaraščių naujausi pranešimai“. Projektas dar tik pradedamas, labai neteiskit. Be to, tai tik blogger automatas, kuris rodo RSS atnaujinimus. Ir viskas🙂 Kažką panašaus naudoja daugelis blogger tinklaraštininkų, bet padaryti tai atskiru tinklapiu dar nesumąstė niekas.
Tai dar viena vieta, kur galima naudotis RSS patogumu be jokių RSS🙂

32 responses to “Visų lietuviškų tinklaraščių naujausi pranešimai

  1. Šilas sausio 20, 2009 12:03 pm

    Dar galėtų būti sąrašas “visų blogų”

  2. scania gti sausio 20, 2009 12:11 pm

    @Šilas – padaryk🙂

  3. cgedas sausio 20, 2009 12:24 pm

    @Scania, projektas – gal per skambus žodis:)@Šilas – visiblogai pakankamai erdvės surašyti ir visiems blogams:) ilgainiui pasistengsiu sudėt.

  4. Šilas sausio 20, 2009 12:29 pm

    Turėjau omenyje sąrašas tų blogų kurių RSS ima automatas.

  5. 11 sausio 20, 2009 1:53 pm

    Aš dažnai esu tarkuojamas už pragmatizmą, kuris tam tikros srityse yra ideologiškai kenksmingas, bet kad jau pradėjau rašyt, tai paklausiu – o kam to reikia? Atsakymas: “tam, kad surastume įdomius autorius” yra lėkštas ir neapgalvotas, nes pats autorius sprendžia, kaip aktyviai jis nori būt randamas ir kur po savo psiaudonimu svetimose smėlio dėžėse palikt urlą, o kur santūriai nutylėt.“Pats savęs nepagyrei, taip ir vaikštai kaip apsišikęs” – Modernioji tautosaka.

  6. scania gti sausio 20, 2009 2:29 pm

    @11 – senoji tautosaka: „nenori – nevalgyk“.Bet ačiū, kad išsakei nuomonę apie tai, apie kas tau neįdomu🙂

  7. 11 sausio 21, 2009 6:24 am

    Kodėl neįdomu? Netgi priešingai – labai įdomu. Apie entropijas ir entalpijas manau ir tu man ne prastai paaiškintum, o populiariąja kalba šnekant man įdomios sąsajos tarp darbų, prioritetų tiems darbams atlikti skirstymo bei tų darbų atnešamos naudos. Nemažiau įdomios ir priežastys bei darbų pasirinkimo kriterijai. Tai liečia ne tik internetą. Ten, kur aš tas sąsajas matau, man klausimų nekyla, Ten kur jų nematau – ieškau, ten – kur pastarųjų nerandu – klausiu🙂Žinoma, užbėgant už akių galiu prisipažint, aš iš ties pavydžiu. Dar nesugalvojau ko labiau optimizmo ir entuziazmo ar elementaraus laiko. O klausimas, “kam to reikia” vis dar neatsakytas, bet aš susitaikęs su liūdna tiesa, kad visko vistiek nesužinosiu. Čia tam atvejui, jei vienintelis realus atsakymas “tam, kad surastume įdomius autorius”.

  8. scania gti sausio 21, 2009 8:38 am

    @11 – beje, o kodėl tau autoriaus nepaklausus? Gal atsakymą greičiau gautum?😀Beje, apie darbų priežastis – protinga priežastis niekaip nesusijusi su garantija, kad darbo rezultatas bus protingas. Lygiai kaip ir kvaila priežastis gali baigtis labai reikalingu atradimu.Dėl optimizmo pavydo – „kas aš tau, priešas, kad optimizmo linkėčiau?“ – žinai šitą posakį? Skeptiko, besivadovaujančio protu gyvenimas yra žymiai tvarkingesnis, nei optimisto. Tai yra, geresnės kokybės gyvenimas.Bet autoriaus tai paklausk, ten pas jį yra paraštė, ten kaip tik vieta klausimams.

  9. g12 sausio 21, 2009 9:19 am

    “Nenori – nevalgyk”, Scania, šiuo atveju nelabai tinka, nes mane į tą reikalą įtraukė nepaklausę ar aš to noriu ar ne. Taip, kad…Kritikos turinio kopijavimui ir perkopijavimui sakyta daug ir net labai daug, tai nesikartosiu, juolab, kad efektas vis tiek tas pats🙂

  10. scania gti sausio 21, 2009 9:36 am

    @G12 – bičiuli, ten turinys nekopijuojamas, ten tik atviras RSS su pirmu sakiniu, skirtas pažymėti, kad tinklaraštyje yra naujas įrašas. Ten ir pirmumas pagal paskutinius atsinaujinusius. Perskaityti vietoje – beveik negalima, nebent jei rašinys iš keliolikos žodžių🙂 Beje, jei netinka – rašyk CGedui, išims.

  11. g12 sausio 21, 2009 9:44 am

    Ok, ok, mano pagrindinis pragyvenimo šaltinis ir mėgiamas darbas vis tik susijęs su IT, tai skiriu rss agregavimą ir pliką turinio kopijavima, bet dėl pačio agreguojamo turinio dublikavimo kaip internetinių šiukšlių diskusija gali būti išsami ir įdomi, tik, na, suprantu, ne čia🙂Antra – CGedui nerašysiu, nes man iš tikro nelabai svarbu listina mane kur nors ar ne (o ir principas – mes tave įtraukiam, o tu jau atsisakinėk – švelniai tariant primena ežio pildyk). Svarbiau pats principas kaip pradeda listint.

  12. scania gti sausio 21, 2009 9:57 am

    @G12 – na ir gaunu aš čia už CGedą🙂 Beje, kaip aš įsivaizdavau, kad tavo tinklaraštis pas mane į tokį pat RSS agregatą įtrauktas? Kaip tik yra proga paklausti – ar galima?

  13. g12 sausio 21, 2009 10:19 am

    Scania, negauni, na. Tik šiaip, kartais įdomu pabendraut / pasiginčyt ir kitų nuomonių pažiūrėt. Savo Labai Svarią Nuomonę, aišku, turiu, bet neaklas🙂O dėl to įtraukimo – juk sakiau – man nelabai svarbu (blogiausiam atvejui būna skydai:), svarbiau principas “kaip”🙂

  14. 11 sausio 21, 2009 11:09 am

    Che, matai, Scania, aš Cgedo neskaitau, nes tai, ką jis rašo – man neįdomu. Skaitau tave, nes tai, ką Tu rašai – man įdomu. Gal aš neteisingai interpretavau, bet man atrodo, kad kažkuria prasme reklamuoji ir liaupsini Cgedo užmačią. Štai kaip tik todėl Tavęs ir klausiu: o kam to reikia? Galiu suformuluoti klausimą ir paprasčiau: O kam Tau asmeniškai to reikia? Autoriaus aš nenoriu klaust, norėčiau, matyt jau būčiau tą padaręs🙂 Analogiškai “22-ąjai išlygai” veikiausiai klausčiau, jei jis niekada to nebūtų padaręs, kadangi jis tą padarė, jo nuomonė man visiškai neįdomi. Viena mėgstamiausių mano knygų, apie optimizmą🙂

  15. scania gti sausio 21, 2009 12:45 pm

    @G12 – tada tinka „pagyvensim – pamatysim“🙂@11 – reklamuoju. Nes manau, kad dar vienas būdas pasiekti tinklaraščius – pliusas. CGedo gal ne toks geras, kaip blogeriai.net, bet ten vis dar „jau greitai“. Be to, aš linkęs padėti tiems, kurie daro. Ir labai skeptiškai žiūriu į kalbas „davai visi dabar apverčiam planetą“.Aš pats – optimistas, ir kitiems patariu optimizmą nebent knygose😀

  16. 11 sausio 21, 2009 1:08 pm

    Nu gi puiku, pasiekt tikrai pliusas. Čia gal panašiai kaip su šokoladinių saldainių dėžute: atsidarai, o ten “rudi kleckai” skirtingų skonių. Jei pasiseks, paimsi tokį, kurio įdarą mėgsti, nepasiseks – imsi dar vieną ieškodamas to, kuris skanus. Jei saldainių dėžutė bus tos pačios formos, o “rudų kleckų” skonis bus susietas su forma, ilgainiui išmoksi pažint tuos, kurie skanūs ir vengt tų, kurių nemėgsti. Mano atveju Scania, g12 – skanu, Cgedas – neskanu, bet tai tik pavyzdys.Su blogais ir jų blogučiais irgi panašiai: kiekvienas toks projektas – tai naujos formos saldainių dėžutė. Skirtumas gal tik tas, kad gaminant šokoladinius saldainius yra šioka tokia kokybės kontrolė, higienos normos ar, jei nepadeda nei vienas, nei kitas – baudžiamoji atsakomybė, dabar gi “kuriant turinį internete” kokybės kontrolės nėra, tada imant ir ragaujant nepažystamus “ruduosius kleckus” atsiranda nemenka rizika suprasti, kad nemėgstamas marcipanas visai nieko palyginus su ta bonbonke, kurios vidurius išradingasis blogutis siekdamas unikalumo, užtaisė ne marcipanais ar degtine, o ekologišku savo kakučiu. Dabar gi į individualius pomėgius gilintis bergždžia, bet gal ir drąsiai, visgi ryšiuosi teigti, kad demokratinė dauguma, nepaisant to, kad Vilnius šiemet kultūros sositnė, saldainių su kakiais – nemėgsta. Pliusas kame – turėti galimybę suvalgyt saldainį su kakiu ar aš kažko nesuprantu?

  17. scania gti sausio 21, 2009 1:19 pm

    @11 – tinklas yra 99% šiukšlių, ir norint ką rasti, reikia gerokai pakapstyti.Tokio tinklaraščių sąrašo pliusas – rodo paskutinius atnaujintus, dažnai net greičiau, nei greader.O jei į tą sąrašą įdėti, tarkim, Vienotokio OPML? Projektėlis nusidažytų palankia spalva?

  18. g12 sausio 21, 2009 1:41 pm

    Berods Arnoldukas tardamas šitą savo kultinę frazę “pamiršo” paminėti, kad pagrindinės interneto šiukšlės yra pilstymas iš tuščio į kiaurą (kaip kad blogeriai apie bloginimą) ir turinio dublikavimas. Ir pakankamai juokingai visame kontekste atrodo (kaip aš vadinu) “Vienotokio blogchebra”, nes bloginimas Lietuvoj prasidėjo ne nuo to, o ir šiaip aplink yra pakankamai daug nepriklausomų blogofermų, kurios nešūkauja reakcingų šūkių, bet nuo to pasaulis su visu internetu nesustoja🙂

  19. scania gti sausio 21, 2009 1:56 pm

    @G12 – aš irgi priklausau „Vienotokio blogchebrai“. Net ir rašyti pradėjau jo įtakotas🙂 Iš senųjų tai tik Rimą Kudelį žinau, pas jį įrašai nuo 2004 gegužės. Gal skaitau ir kitus, tik dėmesio neatkreipiau, kada kas pradėjo.Nors po teisybei, man nė neįdomu, kas kokiai chebrai priklauso🙂Bet spėju, kad ilgiau rašančius naujokų šūkiai turėtų erzinti😀

  20. 11 sausio 21, 2009 2:09 pm

    Nežinau, kas yra OPML, bet saldainių dėžutė, kurioje tik vienas saldainis su tikru įdaru, kai tuo tarpu likę – užtaisyti eko mėšlu, velnionikšai geras sandoris, jei kažkas ima ir perka tą dėžutę. Kaip nebūtų keista, baisiausia yra ne tai, kad prekiaujama išmatomis spalvotuose popierėliuose, baisiausia yra tai, kad kažkas ne tik perka tas dėžutes, bet ir džiaugiasi nusipirkę, skanauja ir kitiems siūlo… Dažyk nedažęs pirmąjį įspūdį vistiek susidarysi pagal kvapą.Scania, ar pameni pasaką apie karaliaus drabužius?🙂 Kapstymas kapstymu, bragakmenius irgi negrai 2 kilometrų gylyje kasa, bet tikrojo saldainio paieška išmatų duobėje ir dar su entuziazmu? Aš esu konservatyvus vartotojas, mane saldainiais vaišina bičiuliai (ima ir parodo, bemaž pas tave, Scania, mane kaip tik g12 atvedė), aš bičiulius irgi vaišinu saldainiais. Visgi būdamas net koncervatyvus, aš esu smalsus ir imlus, todėl dar kartą klausiu: kokia iš to nauda? Esmė ta, kad kitiems ragauti aš siūlau pirmiausiai pats paragavęs, o ne atvirkšiai, bet esu atviras naujovėms, gal visgi verta imt ir kartu su tais 99 % kapstytis po tai, ką visi draugiškai išviduriavo? Dar klausiu todėl, kad tai, ką dabar matau prasilenkia su pirmuoju įspūdžiu.

  21. g12 sausio 21, 2009 2:11 pm

    Matavimasis senumu kažkiek irgi primena vieną tokį matavimąsi🙂 Bet ne tai norėjau pasakyt. Bloginimas vardan bloginimo ir bloginimas vardan “aaaaa…. mes tuoj pakeisim pasaulįįįįįįį” gerokai skiriasi🙂Ir nieko asmeniško🙂

  22. cgedas sausio 21, 2009 2:56 pm

    @g12 – atsiprašau, tiesą sakant, nepagalvojau, kad reikia kiekvieno atsiklausti, ar jie nori būti visiblogai sąraše, ar ne. Nepagalvojau, nes:1)vieno sakinio perkopijavimas su visom įmanom nuorodom nėra autorinių teisių pažeidimas;2)dariau tą reikalą labiau sau, kad pats galėčiau kada noriu pažiūrėt, kas darosi lietuviškoje blogosferoje, jei pastebėjai, pats nepajudinau nė piršto dėl pareklmavimo;3)tavo adresas atsidūrė sąraše, nes greičiausiai jau buvo vienam iš tų sąrašų, kuriuos naudoju pildydamas visiblogai – trumpai tariant, ir iki šiol buvai sekamas:)Dabar mąstau, ar išimsiu tavo blogo srautą iš sąrašo. Kol kas, labiausiai dėl 2) punkto, linkstu link to, kad ne. Bet dar svarstau. Jei kategoriškai nenori, išbrauksiu. Čia panašiai kaip šiaip su citavimu blogosferoje: tiesiog nurodai šaltinį ir kas kartą specialiai neklausi autoriaus, ar galima. Tai šiek tiek prieštarautų blogosferos filosofijai.3)

  23. cgedas sausio 21, 2009 2:57 pm

    atsiprašau už klaidas:) kai toks ilgas komentaras, taip ir būna:)

  24. scania gti sausio 21, 2009 6:11 pm

    @11 – OPOML – gūglio readerio eksporto failas. Kaip tik neseniai sunešėm įdomiausius Vienamtokiam.Tavo logika aiški, bet terminologija negurmaniška😀CGedas tiesą sakė – reklamuoti buvo mano mintis. Beje, Tamolė savo projekte blogosfera.lt jau parašė, kad tikrai greitai😀

  25. cgedas sausio 21, 2009 10:00 pm

    Atsiprašau už neišmanymą, bet kas tai bus?:)

  26. 11 sausio 22, 2009 6:37 am

    Terminologiją mano irgi neaišku kada atėjęs gyvenimas diktuoja, vienok būt gurmanu bei išmanyt gardžiausių patiekalų skonius negana, reikia turėt su kuo tuos nuostabiausius skonius lyginti.😉

  27. g12 sausio 22, 2009 7:47 am

    Atsiprašinėt gal nereikia🙂 Nieko blogo, juk. Kartais išsakau savo Labai Svarią Nuomonę, bet vis rečiau. Ir tai yra mano nuomonė, mano požiūris.

  28. cgedas sausio 22, 2009 8:52 am

    @g12, atsiprašiau už klaidas, o ne už nuomonę:) Ir tau nereikia dėl savosios teisintis. Nuomones privalu visaip skatinti ir gerbti. Šiaip nemėgstu kada tik papuola cituoti visokių įžymybių citatų, bet šita Voltero man labai artima: “Nesutinku su tuo, ką sakai, bet iki mirties ginsiu tavo teisę tai sakyti”@Scania, nesuprask neteisingai – tavo paminėjimą labai vertinu. Jei ne tu, turbūt dabar įvedinėčiau kokį 19-o blogo RSS adresą:)

  29. scania gti sausio 22, 2009 2:12 pm

    Tamolės projektas:< HREF="http://www.blogosfera.lt/" REL="nofollow">blogosfera<>

  30. cgedas sausio 23, 2009 1:56 pm

    Nueit aš buvau, bet vis tiek: apie ką ten?:)

  31. scania gti sausio 23, 2009 7:44 pm

    Ten „jau greitai“ pasikeitė į „Jau labai greitai!“. O kas ten bus, nežinau ir aš🙂

  32. 11 sausio 24, 2009 2:00 pm

    Kas kas… dar viena neva tai šokolado dėžutė, su kakiais įdarytom bonbonkėm. Matyt per daug visokių keistenybių ragaujat ir per mažai šokolado gaunat, smegenys badauja, išvadų nedarot. Pabandysiu ant teisingo kelio užvest: 3 milijonai, 1/4 raštingi PC, nuo pastarojo tik 2 procentai pakankmai smalsūs, kad domėtis daugiau negu delfis ir galiausiai nuo tos saujelės dar šmotelis turinčių laiko tokiems niekams, kaip blogo rašymas. Apie ką gi galėtų būt blogosfera.lt jei ne apie pačius save? Daugiau šokolado mielieji ir mažiau naudingųjų išteklių paieškų ten, kur visi kartu viduriuojame, gal akyse prašviesės?🙂

Parašykite komentarą

