Gavau dovanų

Paprašiau Salomėjos ir gavau dovanų varną.
Labai mėgstu pieštas varnas.
Tik dabar va galvoju, kur tinklaraštyje kabinsiu?🙂

15 responses to “Gavau dovanų

  1. Salomėja gruodžio 28, 2008 4:25 pm

    Taigi nebūtina, kur nors kabinti :)))

  2. Salomėja gruodžio 28, 2008 4:45 pm

    Tiesa, jei kada turėsiu kuo perfotografuoti, tai atsiųsiu geresnį variantą:)

  3. scania gti gruodžio 28, 2008 7:29 pm

    Kabinti būtina būtina🙂Reikėtų dar ir man pačiam kokią varną nupiešti, ale vis nėr kada: tai darbas, tai išeiginės…

  4. Oni gruodžio 28, 2008 7:38 pm

    Jei neklystu, scania gti, jau esi nupiešęs vieną varną… Tokią modernistinę. : )

  5. Vaidotas gruodžio 28, 2008 7:38 pm

    Man tai graži ta varna. O ir šiaip patinka tie paukščiai, labai protingi.Reiktų ir man kaip nors Salomėjos užsiprašyt🙂P.S. kažko tavo įrašai į mano readerį įkrenta pavėlavę apie tris valandas?

  6. Vaidotas gruodžio 28, 2008 7:39 pm

    AAA prisiminiau. Jei nupieštų man tokią, įsidėčiau savo bloge prie twitter’io įrašų🙂

  7. scania gti gruodžio 28, 2008 7:49 pm

    < HREF="http://scaniagti.blogspot.com/search?q=vaik%C4%97ju" REL="nofollow">Varnos buvo dvi<>🙂Gal todėl vėluoja, kad jokių „ping“ nedarau. Tiesiog yra, kaip yra.

  8. Salomėja gruodžio 28, 2008 7:50 pm

    taip taip scania, jai piešė varną. Jei gerai pamenu buvau ją viščiuku išvadinusi.

  9. Vilma gruodžio 29, 2008 10:14 am

    tai tupdyk kur nors tarp tų eglių🙂 graži varna vienok

  10. scania gti gruodžio 29, 2008 12:05 pm

    Varną miškan išvaryt?🙂

  11. Vaidotas gruodžio 29, 2008 12:24 pm

    Jei nesugalvosi kur ją patalpint, perleisk man. Kam geram daiktui pražūti?

  12. Salomėja gruodžio 29, 2008 12:29 pm

    Ei, scania, jei ką aš dovanų perdovanojimo netoleruoju.

  13. Vaidotas gruodžio 29, 2008 12:32 pm

    Operatyviai čia užkirto kelią perdovanojimui.Tada, Salomėja, prašau labai, kai turėsi laiko nupiešk kažką panašaus🙂 Ką? Man irgi patinka varnos. Dėkui.

  14. Salomėja gruodžio 29, 2008 12:42 pm

    Kažką panašaus tai be šansų. O šiaip gal, gal..

  15. scania gti gruodžio 29, 2008 12:44 pm

    Kas per triukšmas?🙂Varnai vieta yra paruošta nuo pirmo pokalbio ta tema.Bet reikia (!) ne tiesiog gautą dovaną įgrūsti, o pasidžiaugti, pažiūrėti iš toliau, ir kai šis straipsnelis dings iš pirmo lapo – kažkur gražiai pakabinti🙂Strimgalviais tik galvą prasiskelti gerai, visa kita turi būti laiku😀

Parašykite komentarą

