Kalėdų stebuklas

Užaugę suprantam visą tiesą apie Kalėdas.
Ir kam geriau nuo to?

6 responses to “Kalėdų stebuklas

  1. Karolis Pocius gruodžio 26, 2008 5:47 pm

    Sakai? Aš tai nė velnio nesuprantu. Na gal tik tiek, kad iš tiesioginio tikėjimo Kalėdų Seneliu, peraugau į tokį „butaforinį“, bet vis tikiu. Ne daug kas pasikeitė🙂

  2. grumlinas gruodžio 26, 2008 6:49 pm

    Visos tiesos nesužinom niekados. Todėl Kalėdų Senelis vieniems transformuojasi į kokį nors gėrybes nešantį veikėją a la Paksius ar Agurkichas, kitiems – į daug-galinčius draugelius valdžioje, tretiems – į kasdieninį triūsą, atnešantį gėrybes į namus😉Aj, nusifilosfavau😉

  3. Rokas Arbušis gruodžio 26, 2008 10:46 pm

    ir jus su kalėdomis🙂 o man patiko mintis, šiandien LJ komentaruose skaityta: “man asmeniškai beveik bloga nuo visuotinio šnekėjimo, kaip jiems nuo kalėdų bloga:)))”

  4. Rasa gruodžio 27, 2008 8:58 pm

    “Užaugę suprantam visą tiesą apie Kalėdas” Nesupratau?! Kalėdų senelis vis dar atneša man dovanų… Kalėdų laukimas vis dar didžiausias metų džiaugsmas… Stebuklų vis dar laukiu… Ką nors nudžiuginti Kalėdų proga vis dar labai puiku? O kas pasikeitė? Gerumas spinduliuoja iš žmonių, tik reik matyti! Štai sutikau senutę prie močiutės namų, kuri mane pasveikino. Autobuse sutikau grupę jaunimėlio, tiesa su buteliu rankoj, bet jie kažkam vežė nežmoniško didumo meškiną🙂 Gera, gražu…Aišku, aš tai būnu tikra karvė kartais net prieš Kalėdas🙂 Vis burbėjau ant vaikų, kad jie per daug švaistosi ir kažkur išleidžia savo pinigus per greit… O paskui… Kalėdų senelis per vaikus man perdavė mano mėgstamiausių prancūziškų kvepalų… Vos sąžinė neužgraužė negyvai😀 Gerų dienų jums iki metų pabaigos!

  5. Vilma gruodžio 27, 2008 11:00 pm

    che🙂 kam geriau nuo to? “Kalėdų Seneliui”, nes jis žino, ko dauguma nori🙂

  6. scania gti gruodžio 28, 2008 9:23 am

    „Kalėdų Seneliui“ oi kaip ne geriau, kai žinai, ko dauguma nori – žinojimo mažai, dar ir pinigėlio reikia🙂Šventė yra, aišku, bet ne tokia, kaip vaikystėje😉Kalėdos – šventė! Kad ir kokiam amžiui, kad ir kaip suprantama.Išbandžiau – juk veikia!😀

Parašykite komentarą

