Važiavimas antra eile

Per Vilnių galima pervažiuoti tik vieną kartą persirikiavus. Kalbu apie važiavimą nuo Molėtų plento iki Kauno kelio.
Kam aš galiu trukdyti važiuoti kokia nors juosta, jei važiuoju maksimaliu leistinu greičiu? Kelių chuliganams? Kur žiūri policija, kodėl neleidžia pažeidėjams lakstyti?!
Kodėl turėčiau kiekvieną kartą persirikiuoti į dešinę, jei už puskilometrio reikės vėl grįžti į tą pačią eilę?
Kiekvienas persirikiavimas – yra padidinta rizika. Turėčiau kaskart maimaruotis po kelią, kad būčiau mandagus?
Tai iš kur ta „antraeilininkų“ neapykanta? Trukdo greitį viršyti?

Reklama

7 responses to “Važiavimas antra eile

  1. Mantas spalio 5, 2008 9:46 am

    Kiekvienas maksimalų greitį supranta savaip :)))Kelių ereliai neskiria sąvokų „maksimalus“ ir „minimalus“.

  2. scania gti spalio 5, 2008 12:34 pm

    @Mantas – atsakiau įrašu į tavo komentarą 🙂

  3. Anonymous spalio 5, 2008 5:05 pm

    Na, gal trukdo tiems, kurie važiuoja maksimalus greitis+keli km?Jie kaip ir ne kelių erel… nuograužos. Be to, juk greitis mtuojamas su paklaidomis -spidometro, padangų dydžio įtaka…

  4. scania gti spalio 5, 2008 5:12 pm

    @Anonimiškas – na, paklaidos tikrai yra, bet labai jau nedidelės 🙂 Ties radarais visi puikiai rieda pagal mano spidometrą 😀 Idealiai tiksliai 😀Tiesiog vieni vairuotojai yra gudresni už kitus. Tokie savimylos – aš gudresnis, aš kietesnis, aš greitesnis… Fui, kaip lietuviška…

  5. lll spalio 5, 2008 8:24 pm

    jei jau taip pedantiškai laikaisi Kelių Eismo Taisyklių ir jų keliamo greičio apribojimo, tai persiskaityk jas dar kartą – visada PRIVALAI važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto, ypač jei tavo posūkis į kairę TIK už puskilometrio.ir, beje, tavo posakis “Tiesiog vieni vairuotojai yra gudresni už kitus. Tokie savimylos – aš gudresnis, aš kietesnis, aš greitesnis… Fui, kaip lietuviška…“ tinka ir vienai ir kitai pusei. ir kelių džigitams, ir su jais kariaujantiems – ot tais gaidys nori greitai važiuoti, o aš būsiu labai lietuviškas ir užstosiu jam kelią važiuodamas trečia juosta neviršydamas leidžiamo greičio limito. come on. gyvenkit draugiškai ir mažiau erzinkites dėl dalykų, kurie erzinti nieko neturėtų. važiuojat lečiau nei kiti – važiuokite kuo dešiniau. visas pasaulis laikosi šių nerašytų taisyklių, nėra reikalo išsišokti.

  6. Tomas spalio 6, 2008 7:11 am

    Aš persirikiuojiu į dešinę, jei pirma juosta ((beveik) visiškai) laisva, o jei ne, važiuoju ramiai antra juosta maksimaliu leistinu greičiu, gal biškelį viršydamas, bet niekad nepykčiau ant ko nors, jei jis važiuotų neviršydamas greičio antra juosta ir man todėl neleistų jo aplenti.

  7. scania gti spalio 6, 2008 2:30 pm

    Na ir aš specialiai nestabdau eismo 🙂 Tik jei pasuki į dešinę juostą, kad praleisti greitukus, tai jie jau atgal neįleidžia, kai dešinė juosta būna užstatyta. 🙂Mandagiais privalo būti tik lėtesni 😀

Parašykite komentarą

