Aš – ne poetas

Poetai kuria kančiose… O aš negaliu rašyti, kol nuotaika prasta…

😀

Reklama

3 responses to “Aš – ne poetas

  1. Rasa rugpjūčio 26, 2008 5:51 pm

    Tai kad parašei 😀 cielus du sakinius ir šypseną… Čia tu lygiai kaip aš- paskambino kažkada “Žalgirio“ negriukas į mano darbą ir šneka angliškai. Aš jam angliškai sakau, kad “I don’t speak english“ Ir “I don’t understand“ O jis man aiškina, kad kaip aš nekalbu angliškai, jei kalbu? 😀 Suprast tai aš dar šiek tiek suprantu, o kalbėt ne… Juokiaus paskui, ragelį kolegei padavus.Žiūrėk, nenusikentėk ten per daug 😀

  2. scania gti rugpjūčio 26, 2008 6:15 pm

    Aš kaip ir optimistas. Kartais nepataisomas, kartais – įsiutęs, bet optimistas. Taip kad kaip ir nėra kančios 😀

  3. grumlinas rugpjūčio 26, 2008 8:05 pm

    Tai kad, brol, visiems kartkartėm tenka savyje perkast tonas žodžių rūdos vienintelio parašyto sakinio labui… 😉

Parašykite komentarą

