Automobilio gedimų klasifikacija

Automobiliai genda dėl dviejų priežasčių:
1 – mašinos senatvė
2 – vairuotojo jaunystė.

Reklama

5 responses to “Automobilio gedimų klasifikacija

  1. Justas rugpjūčio 11, 2008 8:27 pm

    Taiklu. The thing is, kad ir senatviški vairuotojai su jaunomis mašinomis nepadeda. Būna atvejų, kai ima ir viską užgožia egoizmas ir tik savojo kapoto tyrinėjimas.

  2. drawgas rugpjūčio 12, 2008 9:24 am

    Reikia nepamiršti perdėto taupumo, kai taisoma tik tai, kas, vairuotojo manymu, gali kelti rizika, tuo tarpu nekeičiamos dalys ne tik toliau artėja prie visiško gedimo, bet iš paskos tempiasi ir aplinkines dalis. Juk nepakeistas atraminis guolis gresia sulaužytom spyruoklėm ir kitais nemalonumais ir t.t.

  3. scania gti rugpjūčio 12, 2008 2:26 pm

    Cha, egoizmą priskiriam prie vairuotojo jaunystės, taupumo pasekmes – prie mašinos senatvės… ir vėl tvarkelė 😉

  4. Jaunasis kolega rugpjūčio 12, 2008 5:12 pm

    Laaabai teisingai. Neseniai pas tai patyriau savo kailiu. Supratau, kad jeigu nenori, kad zaislai luztu – neduok ju vaikams. Kai pasakiau, kad suluzo vairo trauke, “servisistai“ sako “Pala, tai gi jos siaip sau neluzta“. Sakau nuva…reikia sugebejimu truputi

  5. scania gti rugpjūčio 12, 2008 6:11 pm

    Beje, vairuotojo jaunystė nuo žmogaus amžiaus nepriklauso. Net ir nuo vairavimo stažo 🙂 Kitakart ir rimti žmonės, seni šoferiai, taip jaunatviškai pasielgia… Žinau tiksliai… 😀

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: