Tikėjimo laisvė

Tikėjimo laisvė atskirai – nebūna. Visą komplektą sudaro kitatikių pristatymas pragaran, pinigų rinkimas kilniais pavadinimais ir psichinė prievarta renkant tikėjimo brolius.
Ateistams irgi tinka. Dar net ir labai.

Reklama

24 responses to “Tikėjimo laisvė

  1. ateistas rugpjūčio 4, 2008 3:09 pm

    Tikėjimo laisvė ir yra tikėjimo laisvė, o ne prievarta ką nors įgrūsti į pragarą ar paversti tikinčiuoju.T.y. tikėkit kuo norit, bet nenustebkit, jeigu aš kovosiu prieš jūsų veiksmus paremtus jūsų tikėjimu pasakom.

  2. grumlinas rugpjūčio 4, 2008 5:02 pm

    Kuo laisvamanis skiriasi nuo ateisto? Tuo, kad laisvamanis, neišpažindamas jokios religijos, nemato priežasčių išpažinti tas religijas kitiems. Tuo tarpu ateizmo, kaip primityvios karingos religijos, išpažįstančios Dievo nebuvimą, pagrindinis postulatas yra žūtbūtinai kovoti su kitomis religijomis už savo vietą po Saule.

  3. scania gti rugpjūčio 4, 2008 5:52 pm

    @Ateistas – tikėjimo laisvė beveik visada baigiasi kitatikių naikinimu. Prievarta vieni iš labiausiai pasižymėjusių yra kaip tik ateistai. Jei kovosi prieš mano veiksmus, tai jau čia tavo taikinių pasirinkimo problemos. Dėl viso pikto, paprašyk kokio raštingo žmogaus, gal perskaitys kas mano rašinėlius, gal paaiškins, kas ten yra, ko ten nėr 😀@Grumlinas – aš jau trečios kartos laisvamanis 🙂

  4. grumlinas rugpjūčio 4, 2008 6:21 pm

    oops, mažumėlį apsirašiau, turi būti:“Tuo, kad laisvamanis, neišpažindamas jokios religijos, nemato priežasčių NELEISTI išpažinti tas religijas kitiems.”

  5. scania gti rugpjūčio 4, 2008 6:32 pm

    @Grumlinas – na, bent jau aš tai taip ir supratau 🙂

  6. ateistas rugpjūčio 6, 2008 7:30 am

    “Tuo, kad laisvamanis, neišpažindamas jokios religijos, nemato priežasčių NELEISTI išpažinti tas religijas kitiems”Tai ko gero vadinama arba abejingumu arba nepastabumu arba kartais ir kvailumu.Užmesk akį į čia, kodėl visiems turi rūpėti, tai, kad žmonės tiki nesąmonėm:http://www.blogas.lt/ateistas/370839/kodel-ateistams-rupi-tikejimas.html

  7. grumlinas rugpjūčio 6, 2008 4:33 pm

    2 ateistasNieko nėra blogiau už religinį fanatizmą, išskyrus karingąjį ateizmą, kai po mitų griovimo vėliava žmonės prievartaujami atsisakyti savo įsitikinimų, kokie jie bebūtų. Laimei, stalinistinių nusikaltėlių ir idiotų, tarpukariu Tarybų Sąjungoje, o po karo ir Lietuvoje, griovusių bažnyčios šimtmečius kurtą kultūros paveldą, laikas praėjo.Ateistiniams nebrendyloms derėtų atsiminti dvi frazes:didžiojo laisvamanio Voltero: “Aš nekenčiu Jūsų įsitikinimų, tačiau aš pasiryžęs galvą padėti, kad Jūs galėtumėte juos turėti”šaunaus Lenkijos žydelio, vokiečių sušaudyto Varšuvos geto naikinimo metu, tačiau vistik išlikusio gyvo, S.J.Leco: “O galbūt Dievas mane namatė būti ateistu?”

  8. scania gti rugpjūčio 6, 2008 6:51 pm

    @Ateistas – geriau kovotum su politikų melu, žyyyymiai naudos daugiau būtų. O dabar kauniesi su vėjo malūnais 😀@Volteras – Valio! Valio! Valio!

  9. ateistas rugpjūčio 7, 2008 10:27 pm

    @scania gti: Su kuo kovoti, nepyk, pasirinksiu pats.@grumlinas: kad kultūros paveldo griovėjų laikai praėjo puiku, o tikėjimo prietarais ir pasakom atsisakyti reikia

  10. grumlinas rugpjūčio 8, 2008 1:02 pm

    2 ateistas: aš apie Joną, tu apie sijoną… Šiaip kas tau davė teisę nurodinėti žmonėms, kuo tikėti ir kuo ne? Galbūt tie jų “prietarai ir pasakos” būtent ir yra tai, ko jiems reikia vidinei ramybei užtikrinti? Ir jie turi pilną teisę pasiųsti tave su “moksliniu požiūriu” toliau, nei akys mato?Aš esu laisvamanis, tačiau man niekad į galvą neatėjo kaip nors žeisti kitų žmonių religinių jausmų. Būtent tolerancija kito žmogaus įsitikinimams (tol, kol jie nepažeidžia įstatymo) ir atskiria kultūringą žmogų nuo neišsiauklėjusio. Tiesiog, bendraujant su religingu žmogumi, reikia tiek neliesti jo pažiūrių, tiek duoti suprasti, jog religinės diskusijos su manimi yra beprasmiškos, nes Bibliją aš esu perskaitęs ir makaronų ant ausų man nereikia kabinti – aš moku kabinti ne prastesnius.O, kalbant apie kovingąjį ateizmą, aš jį gretinu su religiniu fanatizmu ar politiniu ekstremizmu.

  11. scania gti rugpjūčio 8, 2008 2:34 pm

    Religiniai fanatikai vietoj vieno tikėjimo siūlo kitą, o ateistai atima viską, neduodami nieko. Sakytum, išstumia nurengtą žmogų į speigą. Grūdinimosi tikslu. Žvėrys.Gal čia pasiduoti į antiateistus? Vis bent kelis žmones apsaugočiau nuo puldinėjimų…Jei jau ateistai mano, kad žino, kokiame pasaulyje gyvename, tai jie nesidomi mokslu. Rėksniai tingi paskaityti, kad mokslas įrodinėja ir paralelines visatas, ir kelis matavimus, ir dar pusę visų fantastų kūrinių.Sakyk ne chuliganiniam ateizmui!

  12. ateistas rugpjūčio 10, 2008 10:01 pm

    Na… aš jums tiesiog sakau, kodėl kitų žmonių tikėjimas nesąmonėm yra žalingas man ir jums. Jeigu jums nerūpi, kad tie tikintieji jums ir visuomenei kenkia, tai gerai… Bet tuo pačiu neaiškinkit man, jog aš blogai elgiuosi, kovodamas prieš jų kenkimą.

  13. ateistas rugpjūčio 10, 2008 10:10 pm

    “kad mokslas įrodinėja ir paralelines visatas, ir kelis matavimus”Būtent – įrodinėja, o ne remiasi legendom. Tiesiog “kitas matavimas” fizikoje yra normali mokslinė sąvoka, tuo tarpu kitas matavimas bet kurioj religijoj ar “new age” judėjime tėra tik tų žodžių junginys niekuo nesusijęs su realybe.

  14. scania gti rugpjūčio 11, 2008 4:45 pm

    Bičiuli ateiste, tai, ką mokslas įrodinėja – kaip tik ir siejasi su legendom 🙂 Ką darysi, kai vieną dieną mokslas įrodys, kad dievas yra? 😀 😀 😀Beje, visuomenei dar labiau kenkia tie, kurie net tikėjimo neturi, vien tik teises ir norus 😀

  15. ateistas rugpjūčio 14, 2008 7:52 am

    Kodėl tau atrodo, kad kitas matavimas fizikoj nors kuo nors yra susijęs su kitu matavimu new age pasakose? Todėl kad žodžiai tie patys? Ar tuo, kad turi savybes tas pačias? Ar pastebėjai, kad visi new age’iniai paistalai kalbantys apie kvantinę mechaniką, tik naudoja žodžius “kvantinė mechanika” ar kokių nors kvatinės mechanikos dėsnių pavadinimus, o po to juos suinterpretuoja visiškai priešingai nuo to, ką tie dėsniai teigia? Tikiuosi pastebėjai…Tiesiog dar syk: tai, kad koks nors kvailys naudoja tą patį žodį kaip mokslininkas moksliniame darbe, nereiškia, kad kvailys turi tą patį omenyje.

  16. scania gti rugpjūčio 14, 2008 2:58 pm

    @Ateistas – spėju, kad aš naudoju daug tokių pat žodžių, kokius naudoja ir mokslininkai, ir šizofrenikai 😀 O ką aš turiu galvoje – dar neaiškiau 😀G12 kažkur komentaruose puikiai pasakė: mokslu nereikia tikėti, jį reikia naudoti!Beje, pagal mokslą – meilė tai hormonai, draugystė tai savitarpio nauda ir taip toliau… Žmonės, kurie taip supranta pasaulį yra kiek nuskriausti.Tarp kitko, manau atvirai stoti kažkurios religijos pusėn, o tai ateistas mane užpuolė, o aš vienas… 😀

  17. ateistas rugpjūčio 22, 2008 5:30 am

    Tai, kad meilė yra natūralus, o ne antgamtinis reiškinys, nepadaro jos nė kiek blogesne, o tai suprantantiems žmonėms meilė nepasidaro svetima. Tas pats ir su draugyste.O paaiškinimą apie religijos žalą vaindti užpuolimu yra nerimta. Maždaug taip pat nerimta, kaip draudimą gėjams tuoktis ar rengti paradus vadinti gėjų diktatūra.

  18. scania gti rugpjūčio 22, 2008 2:44 pm

    @Ateistas – tai aš ir sakau, kad meilė natūralus hormonų reiškinys! Kas gali būti natūraliau, kaip organizmo cheminė reakcija 😀Apie paaiškinimą – prašė kas? Klausė nuomonės? Užsakinėjo tyrimą? O kieno čia žodžiai:,,T.y. tikėkit kuo norit, bet nenustebkit, jeigu aš kovosiu prieš jūsų veiksmus paremtus jūsų tikėjimu pasakom”.Ech, ateistas… 😦

  19. ateistas rugpjūčio 22, 2008 10:09 pm

    “Apie paaiškinimą – prašė kas? Klausė nuomonės? “Taip. Blogo įrašas kokia nors tema + komentavimo galimybė (kurią beje gali išjungti bet kuriam įrašui) yra ne kas kita kaip kvietimas išsakyti nuomonę.

  20. scania gti rugpjūčio 23, 2008 6:24 am

    @Ateistas – komentavimo forma ir yra komentavimui, nuomonės išsakymui… O ne kovai prieš veiksmus, paremtus pasakom.Beje, jei supranti, kad kuo toliau, tuo labiau mano nuomonė tampa priešinga – ar tai nereiškia, kad tamstos argumentai veikia priešingai?

  21. ateistas rugpjūčio 23, 2008 11:48 pm

    Na, jeigu argumentai veikia priešingai, tai nebūtinai reiškia, kad argumentai – neteisingi. Gali būti, kad tiesiog esi priešgina arba užsispyrėlis, gali būti, kad argumentų tiesiog nesupranti, gali būti, kad turi išankstinę nuomonę, kurios keisti nenori ir dėl to argumentus ignoruoji.Tiesiog linkiu daugiau pasikliauti įrodymais ir netikėti be įrodymų.

  22. scania gti rugpjūčio 24, 2008 6:16 am

    @Ateistas – ačiū už linkėjimus.Tik nereikia tų įrodymų… Kam man tas faktas, kad Gagarinas kosmose dievo nematė? Beje – atsargiai su ta mintimi ,,netikėti be įrodymų”… Nes mokslininkai supyks už tokį aksiomų nuvertinimą… 🙂

  23. Anonymous spalio 10, 2011 8:10 am

    Aš tai nesuprantu…Tiki,netiki.Nu koks skirtumas.Aš nei laisvamanė,nei ateistė,nei agnostikė,nei dar kas kitas,aš žmogus IR TIEK:DNeprivalau priklausyti kokiai nors grupei.

  24. scania gti spalio 10, 2011 8:47 am

    @Anonimiškas – eee, tai tamstos, kaip atskiro statistinio vieneto – nei nesimato, todėl ir kalbam apie statistinį vidurkį 😀
    Tikėjimo laisvė yra įstatymu įtvitinta krikščionybė. Ar katalikybė?! Tai tas matosi, o tai, ką tamsta manote – kas girdi? 😉

Parašykite komentarą

