Nekenčiu laiko kaitaliojimo!

Tiek to, priimam tą vasaros laiką – ir nebekaitaliojam! Koks čia gėris pusė metų neatsikelti ir pusė metų neužmigti? Kam geriau nuo to, kad iš mūsų paima pavasario valandą ir atiduoda rudens valandą? Rūkyti yra blogai, o tampyti žmonių biologinius laikrodžius šen bei ten yra gerai?! Užtvindyti gatves neišsimiegojusiais vairuotojais yra taupymas?! Neatsibudę darbininkai prie staklių yra tai, ko reikia mūsų valstybei? Paskaitykit Gizmodo, jis sako, kad vasaros laikas švaisto energiją.
Nekenčiu laiko kaitaliojimo!

15 responses to “Nekenčiu laiko kaitaliojimo!

  1. Salomėja kovo 18, 2008 9:30 am

    Ir aš nekenčiu to kaitaliojimo ir nesuprantu jo esmės. Ir naudos.

  2. shiny kovo 18, 2008 9:34 am

    argh, negaliu pakęst ir aš!o tai kada dabar reiks keist? o į kurią pusę? niekad nežinau, painiojuos ir nesuprantu kam to reikia aplamai.

  3. scania gti kovo 18, 2008 9:39 am

    Šį kartą mus vienija neapykanta! Tai tiek tos naudos 🙂

  4. cgedas kovo 18, 2008 11:00 am

    Beje, nežinau kaip daugumai, bet aš niekada tiksliai neatsimenu, kada reikia persukinėt tą laiką. Regis, kažkada apie kovą, bet ar pirmom dienom, ar paskutinėm, ar vasario pabaigoj, ar balandžio pradžioj – neatsimenu nors tu ką.

  5. scania gti kovo 18, 2008 11:10 am

    Ta juodoji diena – paskutinis kovo sekmadienis.

  6. cgedas kovo 18, 2008 3:39 pm

    tai jo, bet ar tu visada tai žinai, ar reikia kaskart pasitikslint? Nes tai, mano galva, rodo tam tikrą šito laiko keitimo nenatūralumą.

  7. scania gti kovo 18, 2008 3:49 pm

    Man taip nepatinka tas laiko tampymas, kad prisimenu anksčiau laiko 🙂 Yra ir daugiau nenatūralių dalykų – mūsų laikais ekonomika gerokai svarbiau nei žmonės. Kaip tarybiniais laikais politika buvo svarbiau žmonių.

  8. Anonymous kovo 18, 2008 4:41 pm

    O man kažkaip jokio skirtumo nėra..Ar taip ar taip aš amžinai neišsimiegu 🙂

  9. Dovilė iš Žaliųjų Mansardų kovo 18, 2008 6:00 pm

    Toks jausmas, kad kasdien tą laiką kaitinėjam — pora naktų, ir jau persiorientavai į vasaros/žiemos laiką. : ) Nėra taip baisu.

  10. scania gti kovo 18, 2008 6:58 pm

    Gerai tiems, kuriems gerai 🙂 Man tas kaitaliojimas kažkoks beprasmis įsakinėjimas 🙂 Visiškai nepakenčiu 😀

  11. vamana kovo 18, 2008 7:08 pm

    tai tikrai energetikų sąmokslas )

  12. scania gti kovo 18, 2008 7:33 pm

    Energetikai – mafija. Tai tokios išvados 🙂 Tik atominę prapylė. Gal kortomis? 🙂

  13. Laura kovo 18, 2008 8:21 pm

    Na, kai reikia atsukti valandą atgal, man visai patinka… Bet į priekį – nekenčiu ir aš 🙂

  14. Anonymous kovo 22, 2008 11:48 am

    Mano akimis ziurint, tas laiko kaitaliojimas niekam naudos neduoda-nebent tik parodo eilini syki, kad lietuviai kaip visada soka pagal kieno nors dudele. Ir tai nereiskia kad tai nori daryt visi- tai tik musu valdzios atstovai gatavi sulyst bet kam i uzpakali kad tik itiktu. O eiliniu zmogeliu nuomone jiems – kaip visada- ne motais…

  15. scania gti kovo 24, 2008 10:20 am

    Anonimiškas – pritariu – /O eiliniu zmogeliu nuomone jiems – kaip visada- ne motais…/

Parašykite komentarą

