O man literatūros nereikės

Labai populiari mintis. Labai jaunatviška.
Ir visiškai mužikiška.
Jei nori būti lietuviu – reikia ir literatūros, ir gramatikos.
Jei nori būti piliečiu – istorijos, geografijos, net ekonomikos.
Jei nori būti išsilavinusiu – muzikos, dailės.
Jei nori būti asmenybė, ne priedas prie kažkokios profesijos – turi mokytis. Nėra nesvarbių mokslų.
Galų gale – visi tapsim/esam tėvais. Ką galėsim/galim duoti vaikams?

Reklama

2 responses to “O man literatūros nereikės

  1. one gruodžio 30, 2007 4:48 pm

    Aš taip pat kažkada galvojau. Ai, nereiks man tos vokiečių kalbos, nereiks man tos istorijos. Bet jau suprantu, kad dar ir kaip visko reikia. Su vokiečių jau atsisveikinau, nelabai man ji sekėsi. O gaila, norėčiau mokėt. Istoriją vis dar mokausi ir labai įdomu.

  2. scania gti gruodžio 30, 2007 10:19 pm

    🙂 one, mums visiems trūksta išsilavinimo 🙂 Išradinėjam jau atrastus dalykus 🙂

Parašykite komentarą

