Prasto mokymosi žala

Jei žmonės naudotųsi žiniomis iš vidurinės mokyklos, šiandien visą vakarą nebūčiau renuškei pečiuko krapštęs 🙂 Kelintoje klasėje mokėmės apie elektrą? Kodėl ankstesnis savininkas pajungė storą laidą nuo plono?!
P.S. Gyvenime praverčia ir Pitagoras, ir Omas, ir daugelis kitų šviesių protų. Nors aš su kitais kartu šūkavau, kad man tikrai to nereikės 😀

5 responses to “Prasto mokymosi žala

  1. Martynas gruodžio 21, 2007 6:49 am

    Na, aš tiek su Pitagoru, tiek Omu gan neblogai mokykloje sutardavau. Su šviesiais Lietuvių literatūros protais kiek sunkiau sekdavosi.. 🙂

  2. scania gti gruodžio 21, 2007 6:07 pm

    Man taip pat 🙂 Dabar gailiuosi, kad ir su gramatika nedraugavau – blogą rašyti sunku 😀

  3. Anonymous gruodžio 26, 2007 6:11 am

    che che 🙂 mokykloj labai mėgau kuo garsiau pašūkaut, kad “man to tikrai gyvenime nereikės”. ir ką gi – buvau teisus. aišku, kitas reikalas yra apskritai išsilavinimas, ir tie niekalai mokykloj mokė mokytis ir įsisąmoninti dalykus, o tai būtent ir praverčia dabar.

  4. scania gti gruodžio 26, 2007 4:31 pm

    Šitą temą norisi plačiau panarstyt, gal reikės kada 🙂

  5. Anonymous gruodžio 27, 2007 5:55 am

    ej labai leva su komentarais, gal tikrai kraustykis? gero norėdamas sakau.

Parašykite komentarą

